Shaklee Order Form





ORDER FORM


Order secara online dengan mengisi borang di bawah. Anda akan menerima email balasan dari saya bersama nombor akaun.

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju, GDex atau Citilink.

Pesanan akan mengambil masa 1- 4 hari bekerja untuk sampai kepada anda

 
Full name (Nama penuh):
Alamat email (Email address):
No telefon (Phone number):
Id Facebook (Facebook Id):
Alamat (Address) :
Cara penghantaran (Delivery) :
Akaun bayaran (Account payment) :
Pesanan: Contoh : Saya ingin tempah Alfalfa Complex 700 tablet
Maklumat tambahan :

  
Saya ucapkan terima kasih atas pesanan anda. Berikan saya masa dalam 48 jam untuk menghubungi anda kembali. Anda boleh terus membuat pembayaran dan masukkan no rujukan dalam ruangan di bawah.Atau anda boleh SMS / Whatapps saya (Zulaini) di 019-2420939 & email di auraemasvitamin@gmail.com
 
 
TERIMA KASIH MEMILIH PRODUK SHAKLEE
 
 
 
 
Zulaini | Shaklee ID : 953297 | auraemasvitamin@gmail.com | SMS/WA : 0192420939
 
COD : Setiawangsa / Keramat / Wangsa Maju
 
POS : Seluruh Malaysia / Sabah / Sarawak
 
 
 
 
  

Click here to create your own form.

No comments:

Post a Comment